מדנס
flight banner  

 

הפנית רכישה קטן פספורטקרארד

 

 

פייסבוק

הוסף למועדפים דף הבית
עברית | English | العربية | русский
 OptionLogo-heb-web new אופציה פתרונות ביטוחיים בכל מצב בריאות
ביטוח לחולי סוכרת
ביטוח חולי לב
ביטוח חולי סרטן
ביטוח חולי אסטמה
ביטוח לאוטיסטים
ביטוח חולי כליות
ביטוח פונדקאות
ביטוח חולי כבד
ביטוח לנכים
קרוהן
S_hemophilia
שיתופי פעולה
א.י.ל   האגודה הישראלית לסוכרת
לוגו גפן חדש קטן   גפן מדיקל
  האגודה לסוכרת נעורים
לנשום   לנשום - עמותת חולי אסטמה
aids HIV   הוועד למלחמה באיידס
cf logo   איגוד סיסטיק פיברוזיס
עמותת כבד   עמותת מושתלי כבד
עמותת כליה   העמותה לחולי כליה ומושתלים
נכי צה"ל   פורטל נכי צה"ל
אגודה למלחמה בסרטן   האגודה למלחמה בסרטן
שחל   שח"ל
אחת מתשע   אחת מתשע
עמותת מפרקים צעירים לוגו   עמותת מפרקים צעירים
עלה   עלה - עמותה לחולי המופיליה
ALS   ישראלס חולי ALS
  קטעי סרטונים
  קטעי עיתונות
  הפורטל המשפטי
  מילון מונחים
ביטוח נסיעות
ביטוח נסיעות
ביטוח חיים
ביטוח חיים
ביטוח תרופות
ביטוח תרופות
ביטוח אמבולטורי
ביטוח אמבולטורי
ביטוח סעודי
ביטוח סיעודי
ביטוח בריאות
ביטוח בריאות
ביטוח משכנתא
ביטוח משכנתא
ביטוח תיירים
ביטוח תיירים
ביטוח נוספים
ביטוחים נוספים
דף הבית >   מאמרים  
מאמרים

הונאת הביטוח נסיעות חינם של כרטיסי האשראי
מה ערכו של ביטוח החינם הניתן למחזיקי כרטיס אשראי?

 

ההפעלה

יש שציין כי ברוב הכרטיסים, כדי שהביטוח ייכנס לתוקף, דורשות החברות לבצע "הפעלה". כלומר, על הלקוח ליצור קשר עם מוקד חברת הביטוח, המעניקה את הפוליסה למחזיקי כרטיס האשראי, ולהודיע על נסיעתו.
לא תמיד חויבו לקוחות כרטיסי האשראי להתקשר למרכז של החברות כדי להפעיל את הביטוח. עד לפני מספר שנים ברוב כרטיסי האשראי, הביטוח היה נכנס לתוקף באופן אוטומטי, ברגע שהלקוחות יצאו מהארץ.
בחברות כרטיסי האשראי מסבירים כי השינוי במדיניות שלהם חל לנוכח התייקרות שירותי הבריאות ברחבי העולם, שהפך את הכיסוי הביטוחי שמעניק כרטיס האשראי לפחות יעיל. לדבריהן, מטרתן בכך היתה לעורר את הלקוח, כך שיהיה מודע לכיסויים המוגבלים שנותן הכרטיס.
נראה כי חברות כרטיסי האשראי לא טורחות לדרוש מחברות הביטוח לעדכן את מרכיבי הפוליסה, כך שיתאימו למציאות המשתנה כפי שהם מתארים אותה. כך הם מספקים מראש כיסוי מוגבל, מה שהופך את העניין ליותר גימיק שיווקי ופחות למוצר יעיל.
 

 

הכיסוי המוגבל
הבעיה המרכזית של הפוליסות "חינם" שהן שוות בדיוק מה שאתה משלם עליהן (רמז – אפס)
אדם עלול להיות מאושפז ולהזדקק לאשפזו שעולה 10,000$ ליום, האדם חושב שיש לו ביטוח ואז מגלה את האסון הכלכלי שהוכן לו על ידי חברות האשראי: מגבלת יום אשפוז:
 

 

הכיסוי
הביטוח של אופציה
לאומי קארד
כאל (ויזה)
ישראכרט ואמריקן אקספרס
יום אשפוז
1,000,000$
1,350
2,000
2,000
הוצאות רפואיות שלא בעת אשפוז
1,000,000$
1,600
1,600
1,600
ביטל קיצור נסיעה
4,000$
1,250
1,250
1,250
כיסוי מצב קיים
200,000$
0
0
0
השתתפות עצמית
0
50
90
100
המבטחת
פספורטקארד
AIG
הראל
כלל

במתכונת הנוכחית, בעת "הפעלת הביטוח", נציגי חברת הביטוח מסבירים ללקוח שייתכן כי הביטוח אינו מספיק עבורו, ועל פי הצורך מציעים לו לרכוש הרחבה לביטוח. מנתוני חברת כרטיסי האשראי עולה כי המהלך הזה מצליח לא רע: 70% מהלקוחות המפעילים את הביטוח, מחליטים לרכוש הרחבה. בכך מעניקות חברות כרטיסי האשראי תמורה יפה לחברות הביטוח עבור "ביטוח החינם" של לקוחותיהן. למעשה המחיר שחברת האשראי מבקשות על "השדרוג" גבוה מכל ביטוח אחר שנרכש באופן פרטי.

 

בשורה התחתונה - מי שסמך על הביטוח בכרטיסי השאראי שם כספו על קרן הצבי ונוסע בלי ביטוח.

 

לרכישת ביטוח

דף הבית אודותינו מידע פורום שיתופי פעולה מאמרים Passportcard צור קשר